آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

معجزه شکرگذاری به همین سرعت

تازه دو روزه که دوره شکرگذاری رو شروع کردم. دفعه قبل تا تمرین 16 رفتم ولی بعدش به دلیل اثاث کشی کلن آمارش از دستم در رفت. امیدوارم این دفعه 28 روز رو پیش برم.

خوبی دوره اینه که برکاتش از همون روزهای اول شروع میشه. دفعه قبل من به شدت کیفور و سر حال بودم تو اون شونزده روز. 

امروز رفتم بیمه به خاطر کارای مرخصی زایمانم. یه اشکالات تو بیمه م پیش اومده بود و پونزده روز در سابقه ام مشکل پیش اومده بود. 

خلاصه اومدم اداره و از اینجا با راننده اداره رفتم بیمه (این اولین معجزه شکرگذاری) چون مسیرش خیلی دور بود و هوا هم به شدت گرم. 

رسیدم و متوجه شدم قبل از اینکه مراجعه کنم نامه م به گردش دراومده (این دومین معجزه)

رفتم شماره گرفتم و دیدم یا خدا نفر 180 بودم و تازه شماره 158 پشت باجه بود و هر مراجع هم حدود یک ربع کار داشت. یهو شنیدم یکی فامیلمو صدا میزنه. آقای مسئول دبیرخانه فامیلی مو که شنیده بود به نظرش آشنا اومده بود و کاشف به عمل اومد که همشهری هستیم و اون آقا همکلاسی دبیرستان عموی من و بابا رو هم می شناخت. خلاصه این آقا برگه منو گرفت برد تمام کارهای منو انجام داد و بعد از یک ربع، تمام کار انجام شد و لیست سابقه بیمه م اصلاح شد و تا ماه آینده هم قرار شد کسری حقوقم رو برام واریز کنند (اینم معجزه سوم)

آقا جدی بگیرید این شکرگذاری رو که انصافن چیز خوبیست

نظرات 1 + ارسال نظر
mahee دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 10:37

میشه بگی چطوریه؟

ماهی جان یه کتاب هست به اسم معجزه شکرگذاری نوشته راندا برن. تو نت میتونی دانلودش کنی. فایل صوتیش رو هم میتونی دانلود کنی که خیلی خوب و تاثیر گذاره. و یه سایت هم هست به نام sehe.ir . تو این سایت هم توضیح داده.
میتونی مطابق با تمرینات همین ها پیش بری. فقط یه چیزی بهت بگم. با اعتقاد کامل انجامش بده. شک نکن هر چیزی بخوای همون میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.