آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

ایشون معتقدن که بدی نکردن در حق ما و فرآیین

پرستار فرآیین  دیشب در کمال ناباوری و کاملن یهویی پیغام فرستاد که کار جدید براش پیدا شده و از شنبه دیگه نمی تونه بیاد. 

من هنوزم تو شوکم به این دلیل که واقعن انقدر بی مسئولیتی رو اصلن نمی تونم بپذیرم. اصلن چطور ممکنه که یک آدم انقدر خودخواه و ناجوانمرد باشه در حق منی که بهش گفتم من هیچ کس رو تهران ندارم و هر روزی هم که نیاد حتی برای یک ساعت هم مجبور میشم بچه رو با خورم ببرم اداره. 

حالا چطور تونست به من خبر بده که برای سه روز آینده دنبال یک پرستار جدید بگردم. 

امروز وقتی برگشتم خونه همه اینا رو بهش گفتم و گفتم که کاش از روز اول بهم می گفت که دنبال کار بوده تا من همیشه گوشه ی ذهنم یکی رو برای فرآیین در نظر می گرفتم. لااقل از روزی که رزومه پر می کرد برای کار کاش به من اطلاع می داد. 

و هزاران حرف دیگه که اونم هزاران بهانه ی  بیخودی آورد که هیچ کدوم بی مسئولیتی و بی معرفتی شو توجیح نکرد. 

حالا من موندم با یک دنیا فکر و خیال که فرشته ی کوچولومو کجا بذارم و به کی بسپرم که برای شش، هفت ساعت در روز خیالم راحت باشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
dokhtarak شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 06:53

salam azamidokht jan:X
khubi?farayin aziz va hamsare mohtaramet khuban?
taze post avalio khundam alan miram baghie ro ham mikhunam
mamnunam ke khabaramo gerefte budi
man rastesh avala vaght nemikardam biam vase neveshtan
valli kam kam etiad be weblogo net ro kam kardam
vase haminam hast nistam
albate yejuraii mozdavajam shodam
ishala hamishe salemo shad bashi
shayad baz umadam mashghule neveshtan shodam nemidunam hanuz
mibusamet

گندم سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 00:58

به یک هنرستان فنی که رشته کودکیاری داره و نزدیک خونتون هست یر بزن و از اونا بخواه که یکی از دانش آموزای خوب سالهای قبل که دیپلم گرفتند را به تو معرفی کنه اونها آموزش دیدند که چطور با یک بچه رفتار کنند حتی با بیماریهای کودکان هم آشنا هستند و دور از جون فرشته قشنگت با خیلی از کمک های اولیه خاص کودکان من جمله و احیا و... آشنا هستند .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.