آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

رکورد زدم

در عرض دو هفته چهارتا کتاب خوندم ...

کیمیاگر اثر پائولوکوئیلو

من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا

بادبادک باز اثر خالد حسینی

اما اثر جین آستین

و غرور و تعصب که تازه شروعش کردم.


;توضیحات تکمیلی: کیمیاگر عالی بود و بسیار تاثیرگذار و من حتی یک کاغذ برداشتم و یک سری اتفاق های مشابه زندگیم رو یادداشت کردم.

من او را دوست داشتم هم کتاب خوبیه و متن روانی داره و البته ناراحت کننده و واقع بینانه س

بادبادک باز برای من دوست داشتنی نبود به این خاطر که داستان حول جنگ افغانستان و سختی ها و مرارت های دوران جنگ بود که خب به شدت عذاب آوره و زیاد هم نمیشه باهاش همذات پنداری کرد. اما به طور کلی نثر بسیار قوی ای داره.

کتاب اِما کتابی با پیرنگ طنز است و تقریبن یک داستان خانوادگی است و نتیجه گیری هیجان انگیزی ندارد.

غرور و تعصب هم با هیجان زیادی آغاز می شود اما به مرور خسته کننده می شود و طولانی اما طنز خوبی دارد.


نظرات 4 + ارسال نظر
Maryam h یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 17:08 http://words-world.blogsky.com

چشم حتما
ممنونم عزیزم

چوپیا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 13:55

و چه اسم زیبایی :)
آذرمیدخت

ممنونم دوست عزیزم. لطف داری

چوپیا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 13:55

دقیقا میخواستم بگم چه کتابای عمیقی رو رکورد زدین تو مدت کوتاه:)
خصوصا کیمیاگر
و من او را دوست داشتم
هردو پر از مفاهیم خودشناسی هستن
در مورد غرور و تعصب هم متاسفانه فقط فیلمشو دیدم که البته جذبم نکرد! کمی خاله زنکی و غیرواقعی بود خصوصا با بازی کایرا نایتلی:|

آره دقیقن با نظرت در مورد خودشناسی موافقم و در مورد غرور و تعصب برای من جالبه چون یک طنز قوی داره طنز در مورد مسایل پیش پا افتاده ای که به نظرم یه جورایی همه ی آدمها رو درگیر خودش کرده.

Maryam h یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 13:39 http://words-world.blogsky.com

من درحال خوندن کیمیاگرم...اما مشغله های درسی خودم اجازه زیاد خوندن بهم نمیده

مریم عزیزم کیمیاگر رو حتمن با تمرکز بخون و مدام باهاش همذات پنداری کن. خیلی نتایج خوبی بدست میاری .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.