آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

اولین بهار پسرک

امسال اولین سالی هستش که پسرک، مارو در کنار سفره ی هفت سین همراهی میکنه. اولین بهار زندگی آدم خیلی باشکوهه. البته درسته که بچه توی این سن و سال چیزی نمی فهمه ولی برای پدر و مادر حس بی نظیری هستش.
 بهترین عیدی امسال ما، وجود فرشته ی کوچولویی هستش که با هر حرکتش حس خوشبختی رو با تمام وجود حس می کنیم و بابت این هدیه خدا رو هزاران بار شاکریم.
امیدوارم سال جدید برای تمامی مردم سرزمینم پر باشه از حس شادی، سلامتی، خوشبختی، ثروت و باران ...

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان هستی شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:45 http://skyhasti.blogfa.com/

سلامممممممممممممم چطوری عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای گل پسرت چطوره خوبه؟؟
خودت آقای انوش همگی خوب هستید
من هنوز نخوندمت تازه اومدم سرکار. اینجا اگه فرصت کنم بخونمت
دلم برای همه تنگ شده بود دوران قشنگی بود.
امیر ارسلان خیلی بلا شده دوست نداره من کار دیگه ای انجام بدم میگه فقط با من پیش من و ...
عزیزمیییییییییی
می بوسمت

دخترک پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 01:59 http://firstlast7.blog.ir/

انشالله هربهار زیر سایتون دور سفره هفت سین از وجود هم لذت ببرین.
خانوادتون روز به روز گرمتر و سالمتر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.