آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

با حضور فرآیین من بهترین سفر دنیا را تجربه میکنم ... سفر به دنیای مادری

روال زندگی من از همان کودکی بر همین قرار بود. از داشته های بچه های اطراف و همسن و سالانم هیچگاه حسرت نخورده ام و این خصیصه ی اخلاقی هنوز هم در من ادامه دارد.

علایقم با تمام زن های اطرافم فرق می کند. هیچ وقت حتی به ذهنم هم خطور نکرده که فلان وسیله را عوض کنم یا فلان مبل را هوس کنم حتی اگر به منزل اطرافیانم بروم و چیزی را به شدت بپسندم و به اصطلاح چشمم را بگیرد فقط در همین حد است که صاحب وسیله را به خاطر خریدش تحسین کنم ولی بازهم هوس اینکه آن چیز برای من باشد را نمی کنم.

از دیگر تفاوت هایم خرید رفتن است، برخلاف بسیاری از خانم های اطرافم که عنوان می کنند از خرید کردن لذت می برند و باعث آرامش آنها می شود هیچگاه از خرید کردن احساس آرامش نکرده ام و در اکثر مواقع برای رفع احتیاجاتم خرید می کنم.

هیچ وقت آدم حسودی نبوده ام مگر در یک گزینه و آن هم سفر است. من عاشق مسافرت هستم و هرکس از سفرهایش برای من صحبت کند به شدت هوس می کنم. مدام دلم می خواهد در سفر باشم. دلم می خواهد همه جا را ببینم. از بچه گی هم همینطور بودم. همیشه وقتی ماشینمان در جاده می رفت دلم می خواست تا پشت آن کوهی که در افق پیدا بود برویم چون حتما جاذبه هایی در پشت آن کوه بلند انتظارمان را می کشید.

حدودا یکسال ونیم است که به خاطر بارداری و  حضور فرآیین به غیر از مشهد به سفر دیگری نرفته ام. اما وقتی با همراهی پسرک جم تراول می بینم خیلی از احساس نیاز به سفرم رفع می شود چون در آغوشم یک دنیا نشسته و دارد با من به جاذبه های گردشگری دنیا نگاه می کند و من از این سفر بی نهایت احساس آرامش می کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:46 http://minima.blog.ir

سلام منم عاشق سفرم اصلا یکی از تفریحات من خوندن وبلاگ های سفرنویس مثل کوله پشتی نارنجی و نوراقایی و پیام نما و شیما و علی و ... است

دخترک سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 03:01

عزیــــــــــــزم
فکر کنم گل پسر هم مثل مامانش سفری باشه

امیدوارم که باشه دخترک

فاطمه شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 11:23 http://deleman91.blogsky.com/

سلام مامان نی نی خوشگله
منم از اینکه دیگران چه وسیله ای خریدن برا خودشون و یا خونشون حسادتی نمیکنم ولی خریدن کردن رو بشدت دوست دارم و با مسافرت خیلی خیلی موافقم اونم از نوع شدیدش
راستش من نمیدونستم جم تراول چیه یه سرچ کردم فهمیدم ظاهرا خیلی باید با حال بشه توی خونه خودت باشی و کل دنیا رو بگردی و ببینی
ان شالله خیلی زود با گرم شدن هوا و خوشگل شدن طبیعت با شازده گل پسر وباباش تشریف ببرید هر جا که دوست دارید و بهتون خوش بگذره

ممنونم عزیزم. فاطمه جون اگه دسترسی داری حتما ببین. خیلی شبکه خوبیه برخلاف بقیه شبکه های جم که مدام سریالهای چرندو آبگوشتی میزاره ولی جم تراول عالیه. خیلی چیز آدم یاد میگیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.