آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

اولین مروارید پسرکم جوانه زد

فرآیین چند روزیست بی اشتها شده و برای غذا خوردن خیلی مقاومت میکند. احساس کردم شاید غذاش تکراری شده و به همین خاطر محتویات سوپش را عوض کردم و یک سوپ با عدس و سینه مرغ و مقداری جعفری پختم که با وجود بی نمکی مزه ی خوبی دارد.شکرخدا سوپ جدید را بهتر می خورد ولی در کل مثل قبل با اشتها غذا نمیخورد. دیروز که در آشپزخانه مشغول آماده کردن فرنی بودم انوش ناگهان مثل ارشمیدس فریاد برآورد که یافتم .. یافتم

و اینگونه بود که انوش کشف کرد اولین دندان فرآیین روی لثه ی پایینش نیش زده، منم از آشپزخانه پریدم بیرون و لثه اش را نگاه کردم و دیدم بله ... دلیل بی اشتهایی اش مشخص شد.

دلم میسوزد برای همه ی این فرشته های معصوم که سر دندان خیلی اذیت می شوند. فرآیین هم از این قاعده مستثنی نیست و دقیقا مثل بقیه ی بچه ها بهانه گیر شده، غر میزند،  مقداری سرش داغ است، بد غذایی میکند و ...

امیدوارم که پسرک صبورم از این مرحله هم به سلامتی عبور کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:18

من که دادم طوریش نشد . کلا همه چی می خورد .
شاید هم دندون های بعد از یک سالگی اش بود یادمه تو شیشه اش آب لیمو شیرین می ریختم فقط همونو با اشتها می خورد حتی با اینکه تلخ می شد گاهی

البته گندم جان به قول تو لیموشیرین خیلی خوبه به خاطر ویتامین ث خیلی برای استحکام دندون مفیده

گندم جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 12:18 http://minima.blog.ir

به سلامتی تازه خیلی هم بچه خوبی بوده ما سر هر دندونش یک ویزیت دکتر هم داشتیم . بهش اب لیمو شیرین زیاد بده کمک میکنهبه آسون در اومدن دندون دختر من فقط شیر و لیمو شیرین می خورد بعد تو یک مقاله خارجی دیدم اتفاقا توصیه شده و تعریف که دندان رو محکمتر هم میکنه .

گندم جان مگه به بچه ی زیر یکسال میشه لیمو شیرین داد؟. آخه میگن مرکبات ندین به بچه زیر یکسال

فاطمه جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 10:57 http://deleman91.blogsky.com/

ای جان گل پسرتون دندون خوشملش در اومده باسلامتی
ان شالله بقیه دندوناش خیلی راحت در بیاد و لپای کپلیش آب نشه
قربون همی نی نی های جیگر

مرسی فاطمه جان، ایشاله که اگه آب بشه دل منم آب میشه

اسفندونه دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 10:01 http://esfandooneh.blogsky.com

مبارکه.. اینجا هم تبریک مجدد بگم

مرسی عزیز دلم

دخترک یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 17:34

عزیـــــــــــزم به سلامتی
انشالله
چشم به هم میزنی داره دندونای شیریش میفتن و میخواد بره مدرسه

آره دخترک جون. زمان مثل برق و باد داره میگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.