آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

یک سال دیگه از دفتر زندگی من ورق خورد

امروز از صبح کلی شلوغ بودم. خانواده م از شهرستان اومدن. اول که بساط ماهی درست کردن براه انداختم برای ناهار و بعد هم دست به کار کیک و دسر درست کردن شدم. چرا ؟؟؟؟

آخه امروز تولدم بود ... دست و جیغ و هوراااااا

امروز من بیست و نه ساله شدم. ولی اصلا باورم نمیشه که بیست و نه سال گذشته. فکر نمی کردم انقدر زود بزرگ بشم ولی شدم.

امشب یه فیدبک به زندگیم زدم همه ی چیزای خوب و بد مثل یک فیلم تند از جلوی چشمم گذشت و خداروشکر کردم که خوبی ها و خوشی ها به بدی ها می چربید. 

من تو هر سال تولدم دنبال یک چیز خوب می گردم که واسه اون سال بولدش کنم. مثلا سال ۸۵ سال آشناییم با همسرم بود. سال ۸۶ شمال دانشجو بودم. سال ۸۷ مشهد بودم و مامان و بابام سفر حج ولی همسسرم کنارم بود البته از راه دور. سال ۸۸ همسر کنارم بود و با یک کیک خوشگل به شکل یه قلب سفید با گلهای قرمز منو سورپرایز کرد. سال ۸۹ ما زیر سقف خونه کوچیکمون تولدمو جشن گرفتیم. سال ۹۰ دانشجوی ارشد بودم و همسر برام یه موبایل htc خرید که خیلی ذوق مرگ شدم. سال ۹۱ هم دوتایی باهم تولد بازی کردیم. سال ۹۲هم همینطور. سال ۹۳ مامانم هم به جمع دو نفره ی ما اضافه شده بود همچنین من توی دلم میزبان یه فرشته بندانگشتیِ هفت سانتی بودم.

آمممممما ....

سال نود و چهار جشن تولدم عالی شد چون هم خانواده م کنارم بودند و هم همسر و از همه مهم تر فرشته هشتاد سانتی مامان ...

امسال هم همسر منو ذوق زده کرد و یه گوشیه گلکسی نوت پنج برام هدیه خرید. مامان و بابام یه نیم سکه و خواهرام هم یه قاب میناکاری خوشگل از اصفهان واسم کادو خریدن. 

امشب صفحه اینستاگرامم رو هم افتتاح کردم. یعنی خیلی وقته یه پروفایل ساختم ولی دوست داشتم که از شب تولدم به بعد توش مطلب بنویسم.

و این بود قصه تولد به یاد ماندنی من در بیست و نهمین سال زندگیم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
شاهزاده ی برفی چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 17:06 http://snowprincess.blogsky.com

هم سن خواهر منید
چه خاطرات خوبی دارید از تولد هاتون .
ایشالا همیشه مثل الان خوشبخت باشید

مرسی شاهزاده جون . اره خدارو صد هزار مرتبه شکر

Nasim سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 07:19 http://happiness-in-sadness.blogsky.com

مبارک باشه تولد شیرینت :)
به به کیک تولد... اصولن تولد گرفتن از ملزومات زندگیه!

ممنونم نسیم جان

فاطمه گلی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 02:25 http://tapeshha.blogsky.com

سلام خانومی:)

تولدت با تاخیر مبارک

سلام عزیزم. ممنونم. لطف داری

hedie دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 01:01 http://www.tire-khalas.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
شما لطف دارید

شعر که نبود ولی بیشتر اون جفنگیات رو خودم می نویسم
در غیر اینصورت اسم شاعر رو قید می کنم

در ضمن تولدتون خیلی مبارک

امیدوارم همیشه پر از خاطرات و لحظه های خوب باشید

ممنونم دوست جدیدم

ویس شنبه 21 آذر 1394 ساعت 11:13 http://heybateveys.blogsky.com

سلام به به اینجا تولده تولدتونو بهتون تبریک میگم

ان شائالله که در کنار خانواده ی عزیزتون همیشه سرحال و سرزنده باشین و روزای خوب با هم بودنتونو جشن بگیرین

خوشحال شدم از حضورتون

بازم تشریف بیارین آذرمیدخت خانوم عزیز

خیلی ممنون . بزرگواری دوست عزیز

رها ماهرو جمعه 20 آذر 1394 ساعت 02:33 http://doorbiin.blogsky.com

سلام آذرمیدخت جان
تولد بیست و نه سالگیت رو بهت تبریک میگم ایشالا صد هزار ساله بشی

به وبلاگ من هم سر بزن و حتما نظر بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.