آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

فرشته بندانگشتی من زمینی شد ...

تاریخ ها همیشه توی زندگی آدم نقش مهمی دارند. اصلا یه جورایی همه مون داریم باهاشون زندگی می کنیم و نفس میکشیم. مثلا من همیشه تاریخ اولین دیدارم با انوش یا اولین باری که باهم رفتیم بیرون یا تاریخ عقد و عروسی و تولدها و این چیزها رو یادم میمونه حتی بدون اینکه جایی یادداشتش کنم اما چند روز پیش یه تاریخ جدید تو قلب من حک شد ..


1394/4/4 

آیین با شکوه زندگیم تو این تاریخ وارد زندگی من و انوش شد و زندگی عاشقانه ما رو هزاران بار عاشقانه تر کرد.

لحظه ای که تو اتاق عمل صدای گریه شو شنیدم اشک از چشمام سرازیر شد. اصلا نمی تونم راجع به حسم چیزی بنویسم چون اصلا نوشتنی نیست. پرستاری که بالای سرم ایستاده بود دستشو کشید روی سرم و گفت الان میارن ببینیش و یهویی پسر خوشگلم رو آوردن کنار صورتم. صورتش گرم بود و داشت گریه می کرد. و بعد هم بردنش که به باباش نشونش بدن.


و در تاریخ 1394/4/4 در ساعت 9:40 صبح روز پنجشنبه، بعد از نه ماه انتظار من یک نفس راحت کشیدم

نظرات 4 + ارسال نظر
کنار اشنایی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 08:37 http://kenareashenaei.blogfa.com

سلام خانومی وای تبریک چقدر خوشحالم دوباره نوشتی به خدا همش یادت بودم و با خود م فکر می کردم که پسر نازت به دنیا اومده یا نه به سلامتی امیدوارم قدمش پز از خیر و برکت باشه واستون
امیدوارم سلامت باشی خیلی مراقب خودت هم باش

راستی اومدی اینجا ارشیو چطوری اوردی ؟ اخه من چطوری بنویسم ولی دیروز با احسان کلی صحبت کردیم به احتمال زیاد می نویسم دوباره

سلام سارا جون، مرسی عزیزم. راستش من به سختی آرشیوم رو آوردم. چون مجبور شدم همه رو از بلاگفا کپی کنم تک تک، ولی من چون از مرداد پارسال وبلاگ نویسی رو شروع کردم آرشیوم کم بود. اما فکر نمیکنم حوصله ت بکشه اون همه مطلبو کپی پیست کنی . چون مطالب تو خیلی از مال من زیادتره

romina جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:41

سلام اذرمی دخت جونم. بهت تبریک میگم

ساینا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:42 http://http://pesmalakam.niniweblog.com

وااای پری جونممم..تبریک ...تبرییک....ان شالله قدمش خیر باشه عزیزم...خیلی قشنگ نوشتی عزیزم.....چرا عکس از خوشگل پسرمون نمیذاری...دلم براش تنگ میشه هی میام تو گوشی نگاه میکنم عکسشو...تو اولین فرصت حتما عقیقش کن گل پسرمونو

سلام عزیزم. مرسی عشقم. حتما سر فرصت عکسشو میزارم

samane چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 02:16 http://boog0karna.blogsky.com/

سلااااام ذرمی دخت جونم هزاران بار بهت تبریک می گم بابت فرشته کوچولوت الهی همیشه سالم و صالح باشه و دومادیشو ببینی گلم...
خوش آمدی به بلاگ اسکای بله من هرچی میومدم بلاگفا واست نظر بذارم نمی شد...

راستی منم یه خبرای خوبی دارم برات بیا بهم سر بزن

سلام سمانه جون . ممنونم دوست جون، ایشاله قسمت شما هم بشه این شادی. ببخشید دیر جواب دادم، دیگه حسابی سرم شلوغ شده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.