آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

آذرمی دخت

عاشقانه های یک زندگی آرام

گام های سنگین در جهت تربیت فرزند :)

دیشب دو تا تصمیم جدید واسه فندق گرفتم، اول اینکه میخوام یه کتابخونه خوب و مجهز و پر محتوا واسه فندق درست کنم. در حقیقت ترجیح میدم به جای خریدن لوازم بی مصرف بودجه مو صرف کتابخونه کنم.

در راستای تصمیم اولم، این وظیفۀ بسیار جذاب به انوش واگذار شد و بهم قول داد که اردیبهشت میره و از نمایشگاه کتاب خرید میکنه، البته فقط برای گروه سنی نوزاد تا راهنمایی، چون از اون سن به بعد انقدر کتاب داریم که تو قفسه ها جا نمیشه و مجبور شدیم بزاریم تو کارتون :(

و تصمیم دومم اینکه یه کلکسیون ماشین واسش درست کنم، البته ازین ماشین کوچیکا که خیلی خوشگل و با نمکن. و در راستای تصمیم دومم خودم باید آستین بالا بزنم و یواش یواش شروع کنم به خرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.